2/04/2013

Senke za oci

Senke za oci

Senke za ociJedno od najcesce postavljenih pitanja: "kako izabrati
senke za oci ".
 Za sminkanje ociju ovo je jedno od najvaznijih pitanja.
Pokusacu vam pomoci u vasem izboru.
  Prvo pitanje je karakteristike vase koze - ako vam je koza masna birajte senke u prahu, a ako je suva slobodno izaberite one u tecnoj varijanti.
  Drugo je pitanje boja vasih ociju, senke treba da budu suprotne, kontrasne od vasih ociju- princip "suprotnosti se privlace" o kojem smo pisali u nasem postu Sminkanje ociju, gde se detaljnije mozete upoznati sa ovim.
Jos vodite racuna da izbegavate sedefaste i sljokicaste senke ukoliko su vam se na licu pojavile prve borice ili ste pak u poznim godinama .

Ovde cu vam pokusati dati nekoliko mojih preporuka o senkama za oci.

 Prvenstveno ja sam veliki fan Avonove kolekcije "cetvorobojne senke za oci" u svojoj kolekciji imam 7 paleta!
Njihove prednosti su:
                    1.dobijete gotovu kombinaciju boja za sva sencenja.
                    2. boje su divne, postojane i samo sa blagim sedefom uglavnom, mada ima i onih sa malo jacim
                        sedefom.
                    3. cena je pristupacna.
Kako sam ja zelenooka imam ove nijanse. I prezadovoljna sam njima.

Senke za oci Avon
Takodje svidjaju mi se i palete senki L'oreala. Od kojih sam izabrala ove nijanse.
Njihove prednosti su:
                  1. Oci vam izgledaju kao da je u pitanju profesionalno sminkanje posto su vrlo postojane
                  2. daju glamurozan izgled zbog svoje teksture
                  3. jesu malo skuplje, ali vrlo se sporo trose zbog guste teksture pa ih treba manje za sminkanje 
                      ociju.
Senke za oci L'oreal

Senke za oci podloga
Da bi senke na vasim ocima bile postojane nanesite na njih podlogu za senku za oci, najnovija koju sam ja nabavila je super shock podloga iz avona, i prezadovoljna sam njom. Cak ukoliko ne zelite taj dan da se sminkate ona vam moze posluziti kao neka vrsta pudera da vam ujednaci boju sa drugim delovima lica.

Za sminkanje ociju koristite cetkice za sminkanje, to vam preporucujem, lepse se odrade prelazi, nema grubih linija. Najbolje bi bilo da koristite redovnu cetkicu za senke ili za kremaste senke u zavisnosti od same senke, i  onu za isticanje pregiba kapaka.

Ako vas jos nesto ineteresuje slobodno ostavite pitanja u komentaru, pa cu obratiti i to pitanje! 






0 коментара :

Постави коментар